diriku bukan aku

Powered By Blogger

Monday, July 19, 2010

masalah masalah masalah

masalah, napa lah d sebut masalah? masa-lah?
ada apa dgn masa-lah?
bemasa-lah ka aku?
masa-lah ada masa-lah ker dgn aku/
napa aku selalu ada masa-lah?
aku bosan dengan masa-lah,
masa-lah duit?
masa-lah cinta?
masa-lah kerja?
masa-lah masa-lah tolong lah inggalkan aku
aku tak mau lagi d belenggu dengan masa-lah
pergilah wahai masa-lah
biarkanlah aku tanpa masa-lah
aku tak mau ada masa-lah
aku rela takde masa-lah daripada byk masa-lah
org selalu kata masa-lah yg menentukan segala...
kesimpulannya aku mmg bermasa-lah...
hidup aku ini penuh dengan masa-lah
tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk bebaskan diriku dari belnggu masa-lah ini!!!!!!!!

4 comments:

  1. sabarlah beb.. setiap masalah pasti ada penyelesaiannya.. Juz take it easy. Tengok macam ai relax je kn? hahaha!! single pun ya juga, x ada bf aku rilex je. Gaji ciput ai masih boleh senyum wakakaaka. Boleh lg lepak2 kuikuikui..
    Sabar ok. Setiap kesulitan pasti ada senyuman lepas tu.. Chayo!

    ReplyDelete
  2. sabar..sabar..n berdoa byk2..xda org dlm dunia ni xda msl..smua kt akn mghadapi mslh...bukan hidup namanya klu xda mslh...cuba atasinya dgn sabar n doa..insy..dpt di atasi..ok ka geng?

    ReplyDelete
  3. Hmm mcm2 jenis manusia dlm dunia ni kan..aku terkilan bila org kata org yg btudung ni lg jahat dr org yg xbtudung..tp mmg paku yg 2 xpdn dgn btudung,berhati busuk,kerana paku 2 org mgata kt yg btudung ni..

    ReplyDelete
  4. Selama2 aku hidup bkawan ni,aku tak pernah jumpe org yg dok antar sms tgh mlm suruh aku bw duit lebih sbb nk pinjam..hmm dah xda kwn lain yg bole pinjamkan?duduk dgn member2 xkan member serumah langsung xda?bf ada napa xpinjam kt bf?nak kata pinjam byk huu!! Ckit sgt..tp 2la org u berbudi kt dorg tp dorg tembak u dr belakang..

    ReplyDelete