Daily Calendar

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

diriku bukan aku

Tuesday, July 20, 2010

dugaan datang lagi....

hari ni rasa macam nak meletup jer kepala otak aku pikir pasal keje...
ntah lah aku pun dah tak tahu lah nak buat apa lagi..
org selalu kata buat baik bpada2 buat jahat jgn sekali...
tp realitinya buat baik pada org tp org buat jahat plak kat kite..
ternyata realiti tu mmg pahit utk d terima...
tawakal pada Allah saja yg mampu menenangkan hati dan pikiran ku saat ini,
ya Allah aku mohon agar Kau tetapkan iman ku, berikan kekuatan kepada ku mengharungi dugaan ini...
apa yg harus aku buat skrg ni? terus begini dan biarkan saja semua ni blalu atau aku harus melawan utk menghentikan semua ini?
kenapa mesti aku melalui semua ni? inilah realiti hidup, ku sangka panas sampai kep petang, tapi rupa2nya badai melanda d tengah hari...
ketika ini aku hanya mampu berserah kepada Allah, semoga semuanya kembali seperti biasa..aku memohon d berikan kekuatan utk manghadapi perkara ini, aku yakin semua ni ada rahmat d sebaliknya...

1 comment:

  1. Ya allah ya tuhanku, tabahkanlah hati sahabatku ini menghadapi ujian Mu. Redhailah dia Ya Allah. Sesungguhnya Kau mengetahui apa yang terbaik bagi setiap hambaMu. Amin..

    ReplyDelete